Dalsgaard Pavilloner holder båddåb hos Match Racing Denmark i Middelfart

29-05-2013 11:48 Trine Søe29-05-2013 09:48 - Redaktionen

Match Racing Denmark, der til sommer afholder verdens største matchracestævne for topsejlere fra hele verden, ISAF Nations Cup 2013 Grand Final, har fået en ny samarbejdspartner: Dalsgaard Pavilloner A/S i Børkop.

- Vi er rigtig glade for at kunne bekendtgøre, at vi netop har fået en partneraftale med Dalsgaard Pavilloner A/S i hus, fastslår Jens Henrik Lund, der er administrerende direktør hos Match Racing Denmark i Middelfart. Dalsgaard Pavilloner A/S er beliggende i Børkop og udlejer pavilloner af enhver tænkelig art til erhverv såvel som private over hele landet.

Idé-pavillon til borgerne

- Aftalen med Dalsgaard Pavilloner er netop kommet i hus og betyder flere ting. For det første, at deres logo nu pryder deres "helt egen" Match28'er fra "top til tå", som man fremover vil kunne se sejle rundt i det dejlige farvand ved Trekantområdet, forklarer Jens Henrik Lund. – Derudover indeholder aftalen en særskilt del i relation til vores store event ISAF Nations Cup 2013 Grand Final i Middelfart, hvor Dalsgaard Pavilloner udstiller en prøvepavillon på marinaen, uddyber han. – Denne pavillon vil blive indrettet som et inspirationssted, hvor borgere under eventen kan komme med idéer til udvikling af tiltag til et nyt sejladscenter på Middelfart Marina. Pavillonen vil blive taget ned umiddelbart efter stævnet, men forhåbentlig kommer der en masse spændende idéer frem, som gør, at der fremadrettet vil være baggrund for at etablere fx et nyt klubhuskoncept i en Dalsgaard-pavillon i relation til marinaen, pointerer Jens Henrik Lund.

Match Racing Denmark råder over i alt 17 matchracebåde, som alle skal i brug, når Match Racing Denmark er vært ved det rekordstore matchracestævne ISAF Nations Cup 2013 Grand Final d. 6.-10. august 2013. Herunder selvfølgelig den "nye" Dalsgaard-båd!

Profilering og aktivering

Klaus Trend Poulsen, der er ejer af Dalsgaard Pavilloner A/S, siger om årsagen til samarbejdet med Match Racing Denmark: - Vi har valgt at samarbejde med Match Racing Denmark af især to grunde: Profilering og aktivering. Profilering handler om, at vi gerne vil øge kendskabsgraden til vores brand og vores produkter, hvilket vi får rig lejlighed til, når en båd med vores navn på bliver brugt til teambuildingssejladser med erhvervsfolk fra hele landet hos Match Racing Denmark til daglig. Desuden vil logoet være synligt i forbindelse med det særdeles mediedækkede Nations Cup i august. Hvad angår aktivering, vil vi selv komme til at bruge båden i forbindelse med egne personalearrangementer, hvor vi vil teambuilde internt ved at sejle matchrace i Lillebælt. Desuden vil vi invitere eksisterende såvel som potentielle kunder til at sejle med os fra tid til anden. Idé-pavillonen på molen i forbindelse med Nations Cup er et superspændende add-on, så det glæder vi os også rigtig meget til, konkluderer han.

Om Match Racing Denmark

Med 17 matchracebåde og mere end 5.000 sejlende gæster årligt er Match Racing Denmark i dag Danmarks førende og største matchracecenter med mere end 30.000 sejlende gæster siden 2005. Centret er etableret i et tæt samarbejde mellem sejlklubberne i Horsens, Vejle, Fredericia, Middelfart og Kolding for at styrke dansk sejlsport. Match Racing Denmark blev etableret i 1996 og har gennemført flere hundrede events og stævner, herunder ca. 100 teambuildingevents hvert år med medarbejdere fra et stort og bredt udvalg af danske virksomheder.

ISAF Nations Cup 2013 Grand Final – powered by Trekantområdet afvikles d. 6.-10. august 2013 i Middelfart af Match Racing Denmark på vegne af sejlklubberne i Middelfart, Horsens, Vejle, Fredericia og Kolding. Destination Lillebælt, Middelfart Kommune, Udvikling Fyn A/S - Event, Sport Event Denmark samt bl.a. virksomhederne Middelfart Sparekasse, DONG Energy, Aarsleff, AH Industries, Scanprint, Jyske Bank, Dinex, Bunker Holding, Dalsgaard Pavilloner og Hindsgavl Slot er partnere.

Udvalgte artikler til salg - gratis for abonnenter under Mit Bådmagasin