ISAF's halvårsmøde dækkes live

06-05-2013 18:04 {created_by}06-05-2013 16:04 -

Når ISAF holder sit halvårs møde i København lørdag d. 11. maj, bliver ISAF Council mødet, som noget nyt dækket med live streaming. Det er det danske firma SportsXstream, der skal stå for dækningen.

Formålet med det nye tiltag er at give alle med interesse muligheden for at følge med i debatten, uanset hvor på kloden de måtte befinde sig. Det betyder blandt andet, at lande, der stemmer sammen med andre nationer, men som ikke har mulighed for at være til stede på mødet i København, nu kan følge med i debatten. Der vil således blive mulighed for at give sine meninger til kende via en blog, der oprettes til formålet.

Interesserede kan gratis følge mødet lørdag d. 11. maj 09.00 – 17.00 på: www.sportsxstream.com/isafmeeting2013.

Dan Ibsen, Dansk Sejlunion, som er ansvarlig for hele konferencen, udtaler: "Dansk Sejlunion er stolte over gennem aftalen med sportsXstream at medvirke til kunne sikre live streaming for første gang nogensinde fra et ISAF Council møde. Det bringer ISAF tættere på sejlere over hele verden. Samtidig glæder det mig, at vi kan assistere et dansk firma i deres markedsføring af streaming af sportsevents, hvor især idrætsgrene som sejlsporten kan udnytte internet platforme til eksponering af sporten via live streaming og tracking".

For mere information om ISAF halvårsårs møder besøg sailing.org/meetings/mid-year-2013.php

Udvalgte artikler til salg - GRATIS for abonnenter under Mit Bådmagasin