Pressemeddelelser | Nytænkende samarbejde sikrer medlemmer flere fordele

Nytænkende samarbejde sikrer medlemmer flere fordele

04-02-2013 17:03 {created_by}04-02-2013 16:03 - Trine Søe

First Marine A/S og Dansk Bavaria Klub har pr. 1. Januar 2013 indgået ny, spændende samarbejdsaftale om forsikringsdækning til klubbens 500 medlemmer. Med den nye aftale har Dansk Bavaria Klub mulighed for at tilbyde sine medlemmer en særdeles fordelagtig forsikringsaftale særligt tilpasset medlemmernes behov. Aftalen er indgået med selskabet First Marine A/S, et hastigt voksende dansk selskab, som er coverholder for verdens største forsikringsmarked, Lloyds.

"Jeg er glad og stolt over at kunne tilbyde denne aftale som et resultat af klubbens arbejde for medlemmerne", udtaler Søren Dyrskjøt, formand for Dansk Bavaria Klub. Han betragter det som et gennembrud, at samarbejdsaftalen er konstrueret således, klubbens medlemmer får direkte økonomisk gavn af godt skadesforløb, uden at skulle gå på kompromis med kvaliteten.

Stig Lyngby, Salgschef i First Marine A/S ser aftalen som et godt eksempel på nytænkning indenfor bådforsikring: "Vi ved alle at forsikringer stiger, når resultaterne ikke er tilfredsstillende - det gælder alle. Denne aftale er, til forskel fra de fleste andre, skruet sådan sammen, at det enkelte medlem får direkte gevinst på næste års præmie, når aftalen i sin helhed hænger sammen".

Spørgsmål om aftalen kan rettes til Salgschef Stig Lyngby på sly@firstmarine.dk

Udvalgte artikler til salg - GRATIS for abonnenter under Mit Bådmagasin