Agter ankerspil fra Quick Nautical Equipment

31-05-2012 14:11 - Trine Søe

Balder er et helt nyt agter ankerspil udviklet og fremstillet af Quick Nautical Equipment i Italien. I sædvanlig Italiensk stil er det lykkes at kombinere flot design med rigtig god funktionalitet, desuden til en pris, hvor alle kan være med, skriver Watski i en pressemeddelse.

Automatisk stop

Ankerspillet er udstyret med automatisk "free-fall" samt autostop, når ankeret tages op. Ankerspillet findes i tre størrelser 600, 900 og 1200 Watt. Af tilbehør findes et autostop kit som stopper spillet automatisk, når ankeret er oppe ved ankerrullen. Kittet består af en skroggennemføring som har indbygget sensor (magnet afbryder) samt en kugle med magneter som monteres på linen. Når kuglen og sensoren kommer i kontakt med hinanden afbrydes strømmen, og spillet stopper. Du minimerer derfor risikoen for skader på båden, spillet eller badeplatformen.

Ved montering kan motoren rotere i 45° og giver derfor mulighed for installation på steder, hvor andre ankerspil ikke kan monteres. Balder passer sammen med samtlige Quicks fjernkontroller samt afbryder.

Priser fra 8.995,- se mere på her.

Alle vores læsere kan frit deltage i debatten.
Husk at holde en god, sober tone.
Læs mere om vore retningslinier her >>
Captcha plugin for Joomla from Outsource Online

4 for en hund 2015 300x250px

Nyheder fra Sail-World.com

News Events
Sail-World

Find-os-paa-facebook 1

Få Bådmagasinet til iPad!
For enkelt køb
klik her -
for 12 mdr. abonnement klik her.

ShipShape
Scandinavian Yacht Center Dragør
Siim Båd og Motor A/S - Danmarks største bådcenter!