fbpx

Boot Düsseldorf: Tak for i dag

Inkluder i Newsletter: Ja
23. Jan 2019 18:35

Boot Düsseldorf: Tak for i dag

Sikke en forrygende dag på Boot Düsseldorf. Jeg tør slet ikke tænke på de mange danskere som vi mødte i løbet af dagen ... Man kommer på ingen måde helt rundt i de mange haller - slet ikke hvis man er bare lidt nysgerrig, men vi håber med dagens opdatering at I kære læsere har fået lidt af en fornemmelse af hvor stort Boot Düsseldorf egentlig er. I ren Peter Ingemann stil vil jeg slutte af med, BOOT er bare størst. Tak for i dag
23. Jan 2019 18:28

En dag på Boot Düsseldorf

Minsandten om ikke også vi løb ind i Henrik Jørgensen fra Tempo Bådsalg. Jørgensen var som sådan ikke på arbejde i den forstand, men som arrangør af Copenhagen Boat Show (tidligere Ishøj, red) så var Jørgensen nede og lure lidt udstillings-finter af
23. Jan 2019 18:23

En dag på Boot Düsseldorf

Michael Hohmann fra Reese Marin fortæller begejstreret om verdenspremieren fra Marex. 360 Cabriolet Cruiseren var svær at fange uden andre besøgende om bord. Et rent tilløbsstykke som vi glæder os meget til at prøvesejle og skrive om i magasinet BÅD. Reese Marin har hele tre personer i Düsseldorf fordelt på virksomhedens mange mærker, bland andet: Hanse, Sealine, Dehler og altså Marex
23. Jan 2019 17:07

En dag på Boot Düsseldorf

Cranchi har den sprit nye E26 Classic med på Boot. En fræk sag som Martin Rasmussen fra Shipshape viste frem. Der var verdenspremiere på båden i Cannes, og der har været stor opmærksomhed og meget feedback på denne nye sports daycruiser. Cranchi har forøvrigt et bemærkelsesværdigt jubilæum næste år hvor femte generation af familien kan fejre 150 år. Vi må være tæt på et af verdens ældste familie-værfter.
23. Jan 2019 16:44

En dag på Boot Düsseldorf

Her er både for millioner af euros - hvis ikke lige du har råd til den ægte vare, så findes der også modelbåde på udstillingen - naturligvis...
23. Jan 2019 15:31

En dag på Boot Düsseldorf

Udsyrshallerne boomer - naturligvis, fristes jeg til at skrive, med masser af mennesker, også på en onsdag...
23. Jan 2019 13:45

En dag på Boot Düsseldorf

Vi var naturligvis forbi Skovgaard-Mortensen, forhandleren af Arcona bådene i Danmark, med lykønskninger efter at 435’ere var blevet hædret med titlen European Yacht of the Year, i klassen for Performance Cruiser
23. Jan 2019 13:11

En dag på Boot Düsseldorf

En melding fra fronten - det MÅ være store-dansker-dag. Det vrimler simpelthen med dansk-talende besøgene, og flere beundrede også Beneteau’s lille nye som kort beskrives som: First14 The Exhibited Boat
23. Jan 2019 12:13

En dag på Boot Düsseldorf

Princess har deres Y-class med og de er messens største både. Til højre ligger Y75 på 80ft/25m.
23. Jan 2019 12:11

En dag på Boot Düsseldorf

Vi løb ind i Jens Haugaard, formand for Nyborg Sejlforening, som sammen med to gode venner lige var et smut forbi Boot Der sker virkelig ting i Nyborg, nye faciliteter som kulminerer i 2020 med fokus ungdom...og så faldt talen også lige på Sejlerskolerne rundt omkring i landet. Hvor de mange steder har udsolgt - så er der stadig ledige pladser på sejlerskolen i Nyborg, som benytter sig af den hyggelige L23. Da vi her på redaktionen ofte hører om nye sejlere som søger uddannelse, var det måske værd at se nærmere på Nyborg Sejlforening?
23. Jan 2019 11:46

En dag på Boot Düsseldorf

Udstillingens største sejlbåd - Imponerende Oyster 675
23. Jan 2019 11:41

En dag på Boot Düsseldorf

Bavaria still going strong - efter en noget turbulent tid (rekonstruktion, red.) for det store tyske værft, har hverdagen indfundet sig - Selv en stille onsdag morgen var der masser af mennesker
23. Jan 2019 11:35

En dag på Boot Düsseldorf

Elektrisk børnebåd til pool eller sø. I det hele taget har EL motor meget opmærksomhed på messen.
23. Jan 2019 11:00

En dag på Boot Düsseldorf

Shuttlebusser transporterer de 250.000 besøgende rundt mellem de 16 udstillingshaller.
23. Jan 2019 10:17

En dag på Boot Düsseldorf

En “lille” sænkekøl fra den nye Swan 65. Båden kan med sin normale dybgang på 4 meter have svært ved at komme ind i de “mindre” havne - men med denne eksklusive hæve-sænke-køl er dybgangen kun 2,7 ?