fbpx

Sommerjob i Sverige? Göta Kanal søger 100 sæsonarbejdere

Inkluder i Newsletter: Ja

Er du på jagt efter et sommerjob, hvor du er ude i naturen og møder mange mennesker? Så er muligheden der nu. Göta-kanal i det sydlige Sverige søger 100 slusevagter, hvor du midt i den svenske sommeridyl får ansvar for at servicere og skabe tryghed for kanalens besøgende, så de får en positiv helhedsoplevelse.

- Vi kan love et anderledes job med skønne kollegaer og feriegæster fra Sverige, Europa men også andre dele af verden, siger Magnus Hollwin, marketing- og kommunikationschef hos Göta Kanal. 

Arbejdsstederne er placeret ved en eller flere sluser eller broer langs den 190 km lange kanal, hvor slusevagterne har ansvaret for at regulere vandstande, manøvre og planlægge bådtrafikken. 

- Du har en løbende dialog med kollegaerne, så flowet fungerer bedst muligt og du får al den træning og øvelse, der kræves for at kunne udføre arbejdet, siger Magnus Hollwin.

For at komme i betragtning til jobbet, skal man være fyldt 18 år ved jobstart, og i den modsatte ende er der slusevagter som har passeret de 60 år. Omkring to tredjedele af personalet vender tilbage fra sidste års sæson. 

Sæsonansættelsen ligger i perioden 17. juni – 16. august 2023. Ansættelsesperioden varierer fra 6 uger til 9 uger. Der stilles krav til kundskaber i at tale svensk og engelsk, at man kan svømme - og det er en stor fordel, hvis du har sejlerfaring.

Ansøgningsfristen er 2023-01-30, men udvælgelse og samtaler vil foregå løbende. Stillingerne kan besættes inden ansøgningsfristen, så søg hurtigst muligt.

Ansøgning og læs mere om sommerjobbet her. 
Kilde: Göta Kanal


Galleri









Kort nyt

De er der ikke endnu – men når de kommer...

Kort nyt

Flot donation øger sikkerheden i Roskilde

Kort nyt

Tun-feber i Helsingør – billetterne er revet væk

Kapsejlads

Anne-Marie Rindom skadet - misser Hyéres!

★ Artikel

★ Ruffet måtte af og på igen

Kapsejlads

Første officielle DM i singlehand sejlads er en realitet 

Kapsejlads

Sejlerlandsholdets sidste store test før OL

Kort nyt

Podcast: Ny episode - hvorfor egentlig sejle?





Udvalgte artikler *