Bådmagasinets to blade fusionerer



             Tempoet i verdensøkonomien samt den generelle afmatning har skabt nye udfordringer for rigtig mange medier gennem de seneste 6 til 12 måneder. Samme periode, hvor vi netop valgte at sætte fokus på at udvide ”butikken”.<br />


Jeg skal være den første til at erkende, at set i bakspejlet kunne vores timing have været bedre. Men sådanne beslutninger om store forandringer træffes lang tid i forvejen, og tilbage i foråret 2007 så alt stadig rosenrødt ud, og ingen kendte ordet finanskrise!

Nu tilpasser vi til tidens tempo. Bådmagasinet SEJL og Bådmagasinet MOTOR vil som altid udkomme 12 gange om året. Vi beholder vores to meget aktive fagredaktører, som vil gøre alt, hvad de magter, for at levere dig højaktuelle, skarpt redigeret og indholdsrige artikler om netop deres kerneområde, så hvad end du vil læse om sejl eller motor, har vi eksperter på området.

To magasiner adskilt i samme omslag

Øv, jeg gider ikke læse om de der kludesejlere, vil nogen nu sige, og det er vi faktisk godt klar over. Derfor holder vi de to magasiner adskilt – men i samme omslag, så du i fremtiden vil få to blade leveret i ét. Men lur mig, om ikke rigtig mange lige vil snuse lidt til de emner, der trods alt dækker begge type sejlere.

Hvis der er en dejlig turbeskrivelse i sejl-delen, så kan den jo også bruges, selvom man ankommer med skrue, og en dybdegående gennemgang af et nyt instrument i motor-delen kan jo også sagtens være interessant for dem med kludene oppe.

Jeg kan love jer kære læsere, at I helt sikkert vil modtage et langt større Bådmagasinet med flere sider og mere varieret indhold.

Med vores rettidige omhu sikrer vi muligheden for igen at blive Danmarks mest læste magasin om både.

Et højere bump

Når dit Bådmagasinet SEJL & MOTOR i fremtiden dumper ind ad brevsprækken, vil der helt klart lyde et højere bump ude i entreen, når magasinet rammer gulvet, eller er du en af de mange, der bærer magasinet hjem under armen, så skal der lidt flere kræfter til, men vi er sikre på, at I læsere er i topform, så den udfordring tør vi sagtens give jer.

Søren Øverup
Adm. direktør







Vendée Globe

Vendée Globe: Nummer 3 - Kevin Escoffier har aktiveret sin...

Bådudstillinger

Boot Düsseldorf flyttes til april

Branchenyt

Svensk bådindustri kræver forbedret identifikation af båden

★ Interview & Portræt

Danmarks Museum for Lystsejlads: De Flittige frivillige

Kort nyt

MiniTransat 2021 usikker: Svensker kæmper videre

Vendée Globe

HUGO BOSS med skipper Alex Thomson udgår...!

Kort nyt

Jules Verne: Team Gitana afbryder rekordforsøg

Kapsejlads

Round Denmark Race Inshore 2021 - tilmeldingen åben...

Vendée Globe

Regnskabets time - vi gør status inden de brølende 40'ere...

★ Test af sejlbåde

★ Arkivet: Utzon spidsgatteren nuttede ”Snuller” - en...



Sailing World News


Udvalgte artikler *


Produktnyt

Få bedre overblik, når du sejler

Bådmotorer i Sverige forsvinder i store mængder