Pressemeddelelser | Johs Thornam A/S opkøber Sej-Tech

Johs Thornam A/S opkøber Sej-Tech

26-01-2012 15:24 {created_by}26-01-2012 14:24 - Pressemeddelelse

Johs Thornam A/S fortsætter deres ekspansionen nu med overtagelsen af virksomhedsaktiviteterne i Sej-Tech A/S. Sej-Tech er en af landets førende virksomheder indenfor kvalitets maritim elektronik. Produktsortimentet omfatter udover Mastervolt bl.a. Albright og BEP Marine.

Erik Sejersten og Lotte Pedersen fortsætter i Johs Thornam A/S, så kontinuitet og fokus bevares. Ved sammenlægning forenes Sej-Tech unikke viden og produktkendskab med Johs Thornams bredde.

Johs Thornam A/S fokuserer på tekniske kvalitetsprodukter og produktporteføljen omfatter blandt andet Suzuki, Jabsco/ITT, Steyr, Lewmar, Navtec, Nexus og Silva. Sej-Tech supplerer dermed perfekt Johs Thornams forretning både produkt- og servicemæssigt. Sej-Techs høje serviceniveau med professionel vejledning til kunder og samarbejdspartnere vil blive videreført i Johs Thornam A/S.

Sej-Tech flytter adresse til Johs Thornam A/S, Roskildevej 8-10, 2620 Albertslund, men telefonnummer, faxnummer og web-adresse forbliver uændret.

Se yderligere omkring Johs Thonam og produkter på thornam.com.

Udvalgte artikler til salg - gratis for abonnenter under Mit Bådmagasin