500 flotte sejlerjakker til sejlere og frivillige

10-06-2011 11:58 Hans Henrik10 Jun 2011 9:58 - Pressemeddelelse, Sailing Denmark

”Flotte jakker er en meget synlig måde at profilere sejlsport som en teamsport” siger Sandeep Sander, formand for Sailing Denmark.

Bestyrelsen for Optimist Class Denmark har besluttet at fortsætte det gode samarbejde med Sailing Denmark og dets sponsorer. "Det er flot at Sailing Denmark kan levere jakker til sejlere og frivillige til kun 130kr. Desuden får OCD 25 t.kr. fra Sailing Denmark, som er med til at forbedre kvaliteten af aktiviteter og sætte nyt igang " siger Ole Rindom, mangeårigt bestyrelsesmedlem i OCD og aktiv i Horsens Sejlklub.

Blandt de andre som samarbejder er Dansk Yngling Klub og Hobie Cat. Der er også etableret samarbejde med en række sejllubber, store og små over hele Danmark. Endvidere støttes sejlere direkte – mest med gode råd om sponsorarbejdet. Den navnkundige Finn ”Beton” fra Kaløvig, en af de mest erfarne og dygtige trænere siger: ”Det er rigtig flot at Sailing Denmark også forsøger at formidle kontakt mellem sponsorer og sejlerfamilier der har et behov”.

”Det mest spændende ved Sailing Denmark er nok viljen og evnen til at udvikle nye koncepter” siger Michael Cholewa, formand for Europe Class Denmark og fortsætter ”vi er glade for samarbejdet om jakker og personligt håber det i fremtiden også lykkes at få etableret f.eks. leasingprojekter af joller”.

Dansk Zoom8 Klub har efter nøje overvejelse også besluttet at deltage i samarbejdet. "Vi takker alle, der bidrager med frivilligt arbejde og sponsormidler. Det hjælper unge sejlere og deres familier og sikrer at sejlsporten bliver synligt. Zoom8 klubben lægger alle indkomne tilbud på vores hjemmeside. Jeg har selv allerede bestilt en af de flotte jakker til min søn", siger Michael Faubel formand for Dansk Zoom8 klub.

”For at styrke det brede samarbejde yderligere etablerer Sailing Denmark nu et brugerpanel med sejlere, sejlerforældre, aktive i ungdomsarbejdet i klubberne og klasseorganisationsrepræsentanter” siger Jørgen Lokdam fra Egå, som er bestyrelsesmedlem og medstifter af Sailing Denmark og fortsætter ”det brede samarbejde indenfor sejlsporten, kan blive afgørende når vi forhåbentlig kommer i dialog om betydelige midler i konkurrence med andre sportsgrene.”

Klik her, læs mere, bestil og betal direkte på
.

En flot onshore sejlerjakke for 130 kr. incl. et skilt med dit navn, bådklasse og sejlklub. På Sailing Denmark jakken er der seje sponsorlogoer fra Mercedes Benz, STELTON, IMD Business School, Bådmagasinet, Wakapapa og WINNER.

Udvalgte artikler til salg - gratis for abonnenter under Mit Bådmagasin