Falsk sikkerhed? Derfor bør man teste sin flåde

27-06-2012 10:59 - Trine Søe

Watski har sammen med Viking indledt en kampagne på ombytning af gamle redningsflåder.

Her lille rapport fra Esbjerg

Den første flåde vi fik ind var temmelig miserabel. Vi blev glade for at kunden ikke fik brug for denne flåde. Flåden pustede ikke helt op pga. en gjord/snor, der sad forkert. Her var vi nødt til at gå hen og mingelere snoren over kanten, så flåden blev rettet helt ud. Ud over det kan vi se, at det er lang tid siden kunden har haft flåden til service - her kan vi kun pointere, hvor vigtigt dette er. Flåden var fugtig over det hele, der var begyndende forrådnelse.

Ud over det, kiggede vi på lukningen til flåden, denne var kun lukket med en snor, og folket indeni flåden ville ikke være helt beskyttet mod det udendørs miljø.

Vi har sænket priserne på nogle af vores mest populære Viking flåder, og kan yderliger tilbyde jer en kontant rabat, hvis du indbytter din gamle flåde (uanset fabrikat og stand) med ny model fra Viking, gir vi dig et yderligere afslag på 500,- i prisen på flåderne. Se mere her.

Husk at flåderne bygges efter ordre, så de er helt friske, derfor bør man forvente 1-2 ugers levering på flåderne.

Alle vores læsere kan frit deltage i debatten.
Husk at holde en god, sober tone.
Læs mere om vore retningslinier her >>
Captcha plugin for Joomla from Outsource Online

Få Bådmagasinet til iPad!
For enkelt køb
klik her -
for 12 mdr. abonnement klik her.

Nyheder fra Sail-World.com

News Events