Bådmagasinets billedgalleri

Massiv fremgang for www.baadmagasinet.dk

21-07-2005 13:30 Hans Henrik21 Jul 2005 11:30 - Mick Anderson
Kilde:
Vurderer artiklen
Del artiklen

Hurtigst voksende hjemmeside i Danmark! Nyt design og flere funktioner tiltrækker læsere og gør www.baadmagasinet.dk til Ugens Flyver. Foto: Mick Anderson/FOTOM.DK

www.baadmagasinet.dk oplever en voldsom fremgang for tiden, som placerer hjemmesiden i toppen af de førende danske internet-sider med mere end dobbelt så stor fremgang i uge 28 som nummer to, www.bilzonen.dk.

35,1 procent fremgang i antal unikke besøgende!
Og 22,1 procent fremgang i antal besøg!

Med andre ord: Flere og flere bruger www.baadmagasinet.dk til at læse om de nyeste sejlsportsnyheder - og endnu flere end før bruger www.baadmagasinet.dk til at lede efter deres næste båd.

Danmarks suverænt største net-medie om sejlsport og både er i går kåret som Ugens Flyver af FDIM, Foreningen af Danske Internet Medier.

FDIM er brancheforening for de danske internetmedier. Medlemmerne tæller praktisk taget alle de store danske internetmedier, bl.a. Jubii, SOL, Ofir, TV 2, DR og TV3, Ekstra Bladet, BT, Jyllandsposten, Politiken, Berlingske Tidende samt specialsites som MSN, Krak, Eniro, TDC og Den blå Avis med mange flere.

"Vi lancerede vores nye design 1. juli med store forbedringer på specielt bådmarked-delen af hjemmesiden, hvor forhandlernes annoncer nu bliver opdateret dagligt - helt automatisk. Og det har læserne taget godt imod," siger Bådmagasinets direktør, Søren Øverup.

Bådmarkedet har også fået et mere brugervenligt design med større billeder, og søgemulighederne er blevet hurtigere.

"Vi runder mere end 500.000 sidevisninger i denne måned, og det er flere end den hidtidige rekord fra vores OL-dækning i 2004," siger han.

Danmarks mest læste magasin
Men ikke kun på nettet er Bådmagasinet i vækst. Dugfriske tal fra Gallup viser, at Bådmagasinet har hele 148.000 læsere, mens Bådnyt har 130.000 og Sejleravisen 39.000 læsere til deres respektive trykte medier.

"Oplagstal, antal læsere og hjemmesidebrugere er en underlig størrelse, som mediebranchen konstant kæmper med at godtgøre overfor sine annoncører.

Med tallene fra uvildige organer som Gallup og FDIM i hånden tror vi på, at Bådmagasinet har sat den rigtige kurs, og vi vil fortsætte med at udvikle os i en positiv retning til glæde for vores læsere, samarbejdspartnere og annoncører," siger Søren Øverup.



http://www.gallup.dk/dynpages/laesertal.aspx
http://www.fdim.dk/?vis=page&ID=34&week=200528&orderby=uvdelta&ordermethod=desc


Udvalgte varer til vores abonnementer

135
Denne hjemmeside bruger cookies til trafikmåling og optimering af indhold
Jeg accepterer